Montáže, záruční a pozáruční servis gastro vybavení

U nás nákupem gastro vybavení služby nekončí – chceme, abyste se na nás mohli spolehnout i dál. Postaráme se nejen o výběr a dodání vhodné gastro technologie, ale také o její odbornou instalaci – u vybraných produktů zdarma, jinak za příznivý poplatek. Samozřejmostí je i záruční a pozáruční servis produktů a značek, které máme v sortimentu. Naším cílem je co nejrychlejší vyřízení všech oprav – většinu servisních zásahů zvládneme do 5–10 pracovních dní, v náročnějších případech může být doba opravy delší.

Servisní oddělení

Po - Pá: 8:30 – 16:00
+420 228 229 958
info@onlinegastro.cz

Poptávky montáží, servisu a reklamací

Služby servisu

Montáže a odborné instalace gastro vybavení

Zakoupené gastro vybavení vám nejen doručíme, ale na přání zajistíme i odbornou montáž a zaškolení obsluhy. Provádíme odborné instalace a montáže pouze produktů zakoupených u nás a značek, které máme v sortimentu.

  • Cenová nabídka před objednávkou – pokud zatím nemáte objednáno a zajímá vás cenová kalkulace montáže, napište nám e-mail. Vzorové nacenění najdete níže pod odkazem servisních zásahů.
  • Montáž u objednaného zboží – pokud jste už objednali a chcete nacenit montáž, využijte náš servisní formulář.
  • Instalace zdarma – u vybraných produktů nabízíme instalaci zdarma, v některých případech hradíte pouze dopravu technika na provozovnu.

Záruční servis gastro vybavení

Zakoupené produkty opravujeme po celé České republice. Způsob opravy závisí na velikosti a povaze zařízení:

  • Menší produkty – pokud lze zařízení jednoduše zabalit, zajistíme přepravu do našeho servisního střediska, kde ho uvedeme do bezvadného stavu a zašleme zpět k vám.
  • Opravy u zákazníka – ve většině případů lze opravu provést přímo u vás. Hradíte pouze dopravu technika, samotnou opravu i výměnu vadných dílů řešíme my.

Pozáruční servis gastro vybavení

Nabízíme i pozáruční servis pro produkty zakoupené u nás. Opravy provádíme po celé České republice podle povahy zařízení:

  • Menší produkty – pošlete nám zařízení přepravní službou, my ho zkontrolujeme, připravíme cenovou kalkulaci opravy a po vašem odsouhlasení a úhradě ho uvedeme do bezvadného stavu a zašleme zpět.
  • Opravy u zákazníka – Technik může dorazit přímo k vám. V tomto případě hradíte dopravu i samotnou opravu podle předem dohodnuté cenové nabídky.

Servis chlazení

Jedná se především o produkty značek Tefcold, Juka, REDFOX, RM, Vestfrost, Zoin, NordLine a další.

Nadstandardní záruční i pozáruční servis uvedených značek chlazení a vitrín zajišťujeme hustou sítí certifikovaných servisních partnerů po celé České republice a na Slovensku prostřednictvím našich významných dodavatelů firem TEFCOLD CZ a RM Gastro, kde je základem a samozřejmostí podrobná znalost sortimentu a technických parametrů, zkušenosti v oboru a vynikající dostupnost náhradních dílů.

Záruční a pozáruční servis značek JetDryer, EcoMaster

Na uvedené značky z kategorie Vysoušeče rukou a Drtiče kuchyňského odpadu zajišťujeme záruční i pozáruční servis v rámci celé České republiky následujícím způsobem:

  • Nejprve se ujistěte, že se nejedná o některý z nouzových stavů přístroje, který souvisí s běžnou údržbou a obsluhou dle pokynů uvedených v uživatelském manuálu.
  • Připravte si informace o přístroji a jeho nákupu, zejména značku, model a sériové číslo.
  • Pokud se bez přístroje ve vašem provozu neobejdete, nabízíme možnost zapůjčení náhradního přístroje po dobu opravy.
  • Veškeré oprávněné náklady na dopravu přístroje k nám do servisu a zpět k vám, v případě záruční opravy, jsou v naší režii.

Náhradní díly

Pro naše zákazníky zajišťujeme náhradní díly k zakoupenému gastro vybavení pro značky a výrobce, které máme v sortimentu. Pokud potřebujete náhradní díl, zašlete nám prosím e-mailem:

  • Fotografii štítku zařízení pro správnou identifikaci.
  • Název zařízení.
  • Přesný název nebo popis poptávaného dílu.
  • Ideálně i fotografii daného dílu.

Ozveme se vám s dostupností a cenovou nabídkou.

×

Splátková kalkulačka ESSOX